Razem dbamy o środowisko
Na początku plastikowej rewolucji, prawie 70 lat temu, Tupperware Brands był liderem we wprowadzaniu do domu trwałego plastiku wielokrotnego użytku. Dziś Tupperware Brands nadal projektuje produkty, które są trwałe, wysokiej jakości, zaprojektowane tak, aby utrzymać świeżość, dłużej i ostatecznie będą ponownie używane przez wiele lat.
Od samego początku projekty te były zakorzenione w zrównoważonym rozwoju – od podpisu Earla S. Tuppera, który został specjalnie zaprojektowany, aby zachować świeżość, po dzisiejszą nowoczesną Butelki Aqua, które zastępują jednorazowe plastikowe butelki.
Jako firma zawsze wykorzystywaliśmy nasze możliwości biznesowe i nasze produkty, aby wywierać wpływ na otaczający nas świat. Dzięki naszym produktom koncentrujemy się na zmniejszeniu wpływu na środowisko poprzez dostarczanie trwałych i łatwych w użyciu rozwiązań wielokrotnego użytku, które pomagają zminimalizować odpady z tworzyw sztucznych i żywności.
Zamiast wyrzucać wyrzucone towary do śmietnika, poddajemy je recyklingowi.
Teraz poszerzamy naszą wizję, zobowiązując się do znacznego zmniejszenia naszego wpływu na kwestię odpadów, podejmując duże kroki w celu zapewnienia redukcji odpadów na każdym etapie cyklu życia naszego produktu – projektowania, produkcji i dystrybucji, po konsumpcję, recykling i odzysk.
Nasze podejście do zrównoważonego rozwoju
Tupperware dzieli wysiłki firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju środowiskowego i społecznego na trzy strategiczne filary: zmiana życia, inteligentne życie i odpowiedzialne działanie. W ramach każdego filaru firma raportuje postępy i wpływ oraz potencjalne możliwości rozwoju. Te trzy filary odzwierciedlają również dziewięć różnych elementów, które są zgodne z celami zrównoważonego rozwoju ONZ (SDGs). Cele zrównoważonego rozwoju zostały zatwierdzone przez państwa członkowskie ONZ we wrześniu 2015 r. jako zestaw 17 globalnych priorytetów służących osiągnięciu pokoju i dobrobytu do 2030 r. Nasze priorytetowe skutki są najbardziej zbieżne z sześcioma z tych celów.
Zmieniamy życia
Nasza historia jest zakorzeniona w zmieniających się życiach i nadal jest siłą przewodnią, dzięki której prowadzimy dzisiaj interesy. Głównym sposobem, w jaki zmieniamy życie, jest pielęgnowanie pewności siebie. Zaufanie umożliwia naszym współpracownikom i naszym działom sprzedaży osiąganie najlepszych wyników, osiąganie niezależności finansowej, pielęgnowanie rodzin, stawanie się liderami w swoich społecznościach i pozytywnymi obywatelami świata. Z ponad trzema milionami kobiet w organizacji sprzedaży Tupperware, korzyści z pielęgnowania zaufania są odczuwalne na całym świecie.
Kultywowanie zaufania do kobiet jest zgodne z globalnym celem zrównoważonego rozwoju nr 5: Osiągnij równość płci i wzmocnij pozycję wszystkich kobiet i dziewcząt. Równość płci jest podstawowym czynnikiem umożliwiającym osiągnięcie wielu innych celów zrównoważonego rozwoju, ponieważ wzmacnianie pozycji kobiet ma działanie wzmacniające w społecznościach. Kultywowanie zaufania prowadzi do tego, że kobiety stają się bardziej aktywnymi współpracownikami rodzin, społeczności i społeczeństwa.
Żyjmy inteligentnie
Living Smart oznacza dostosowanie się do potrzeb konsumentów, tworzenie nowych produktów wspierających efektywne życie oraz wprowadzanie innowacji w harmonii z dbałością o środowisko. Produkty Tupperware sprawiają, że praca w kuchni jest łatwiejsza i szybsza, uwalniając czas, aby czerpać więcej z życia. Produkty Tupperware zmniejszają również ilość energii potrzebnej do przygotowania żywności i pomagają wyeliminować marnowanie żywności wytwarzanej w domu, zapewniając długotrwałe, skuteczne rozwiązania do przechowywania.
Nasze ciągłe inteligentne innowacje wspierają globalny Cel Zrównoważonego Rozwoju 12: Zapewnienie zrównoważonych wzorców konsumpcji i produkcji. Umożliwiając naszym konsumentom efektywne przygotowywanie i przechowywanie żywności, znacznie zmniejszamy ilość energii i odpadów związanych z przygotowywaniem i konsumpcją żywności w domu. Ponieważ nasze produkty wytrzymują wiele lat i nadają się do recyklingu, staliśmy się liderami w ochronie zasobów, zanim inni zdali sobie sprawę z ich znaczenia dla planety i zanim jednorazowe odpady z tworzyw sztucznych stały się niszczycielskim zjawiskiem globalnym, jakim jest dzisiaj. W naszych procesach produkcji i dystrybucji minimalizujemy zużycie zasobów oraz redukujemy, ponownie wykorzystujemy i poddajemy recyklingowi 90% naszych odpadów w naszym łańcuchu dostaw.
Działać odpowiedzialnie
Tupperware Brands to firma zbudowana na budowaniu relacji. To właśnie to połączenie umożliwiło rozwój naszej firmy dotarcia do 3,2 miliona niezależnych członków sił sprzedaży. Każdy członek buduje własne społeczności, które łączą się, aby rozwijać naszą wizję rozpalenia globalnej społeczności kobiet, aby realizować swoje najlepsze ja poprzez możliwości, wzbogacenie, świętowanie, a przede wszystkim podnoszące na duchu relacje.
Zaufanie, którym dzielą się nasi Sales Force, jest przedłużeniem naszego etycznego i odpowiedzialnego postępowania, które utrzymujemy od 70 lat. Znajduje to odzwierciedlenie w sposobie, w jaki przestrzegamy prawa, angażujemy naszych współpracowników, zarządzamy naszym łańcuchem dostaw i dbamy o środowisko.